Pipi dia gebu.



Sapa tengok cerita Despicable Me? Comel kan budak ni? Aku nak ada baby sorang macam ni. 


Bangun.Makan.Online.Tidur. 

Omaiigod, nie lah kerja tetap aku semejak dah begelar Remaja Lepasan SPM ni. Aceewahh gituu taww. hahaha. Alahaii kalau hari-hari mcm ni, boleh jadi gila aku. boring gila duduk rumah. Okayy kena keluar pegi cari kerja. atleast dpt jugak duit kan. shadiapp yiuuu. iteeww dah besar dah boleh tejaaa. hikhok. *tunjuk gigi.tiba-tiba otak jadi blank nak update pasal apa. tuu laa kau una dah lama tak pegi sekola otak pun tak terisi dah dgn idea. muahaha aku dah merepek. ni semua dusta belaka. aku lupa apa aku mau tulis. makk aii apo kono eii jang. tiba-tiba rindu kawan dalam kelas. *lap air mata. okayy rindu sangat-sangat *pelok gmbar kelas kuat-kuat. haii insan yang bergelar sahabat jangan kau lupa aku disini. jangan kau lupa dimana pun kau berada sekarang. alahaii baru berapa hari jaa tak jumpa dah jadi rindu mcm ni belum sebulan setahun sedekad seabad. apa kau merepek ni una -,- haha okayy shadiaapp yiuuu. tadi isha text ajak pegi oldtown sebab nak isi UPU. yeahh boleh jumpa tawan-tawan bestnyaa nak pelok tuat-tuat. haha. okayy pasal UPU ni pun satu. waaaa macam nak nanges pun hadooo. aku tataw nak pilih apa. makk aiii una nak cakap kau ni tua takpun. muda lagii. okayy laa fine. aku kena yakin dengan apa yang aku pilih. tapi Ya Allah semoga kau kabulkan doakan ku ini. *dalam hati. apasal post kali ni aku tulis banyak okayy ekk? okayy laa haa tengok ni okayy lagi. hahaha. 





semenjak dah habes exam ni tiap-tiap malam jadi burung hantu. makk aii dah spesies jacob ka ni una. tapi dia Wolf. *tunjuk muscle sikit jacob. hihi. tiap-tiap malam tidur lambat. tidur depan tv. tengok jee laa apa yang ada dekat tv tuu katon teletabis punn bolee. hahaha. mama kata aku dengan adik tengok tv bukak laptop asyik online lepastuu game. Okayy bil letrik bulan ni kami bayar. muahaha sorii mama kitee dgn adik tak tejaa lagi. mama tolong bayarkan ekk. hihi. takpa nanti kak long dah kerja tiap-tiap bulan kak long bayar. *janji untuk mama.insyaallah.okay laa i have to go. bubye.





THANK FOR READING THIS CHINGUU YAA !

SHOKOBOTSOPUNYATAW